brushes

brushes

augusti 14, 2012

Too Faced Eye Love, Eye Shadow Collection Push-Up & Ever After

Hallå alla!
Idag har jag använt mig av min Palette som jag köpte från Too Faced, och för er som är ute efter att inhandla Too Faced så finns det fortfarande kvar på NK götegorg!
Paletten ser ut såhär
och är helt magisk! Alla färger är helt underbara och oftast när man köper en palett så är det någon färg man känner att, nej den kommer inte användas flitigt av mig och så har man en favorit som tar slut bara.. Men denna paletten är inte så, alla färger är favoriter och kommer använde den väääldigt flitigt framöver.
Färgerna jag använt är Push-Up & Ever After och jag tycker dom är så härliga ihop. Man fick med ett litet prov på Shadow Insurance i förpackningen också, som en liten resetub, perfa! Den är ju garanterat den bästa primern jag testat och detta tillsammans med deras egna skuggor, superbt!

Jag har använt

Bas
Estee Lauder Double Wear Concealer "Light 01"
MAC Studio Sculp Foundation "NC15"
Make Up Store Loose Powder "Pale"
Clinique Instant Lift For Brows "Soft Blonde"
The Body Shop All In One Cheek Colour "02"

Ögon
Too Faced Shadow Insurance - Primer
Make Up Store Microshadow "Muffin"
Too Faced Eye Love, Eyeshadow Collection "Push-Up" & "Ever After"
The Body Shop Define & Lenthen Mascara "01" - black


 

                                  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar