brushes

brushes

augusti 15, 2012

Too Faced Eye Love, Eye Shadow Heaven & Push-Up

Hej allesammans!
Det har varit mycket jobb som slukat upp min tid det senaste!
Nu har jag semester och kan släppa allt jobbrelaterat! Wiho :D

Var på Åhlens City här om dagen och kikade förbi MAC stället.. eller snarare, fastnade! Fick med mig två olika prov på foundation. Jag bär en av dem i denna makeupen och det är "MAC Studio Sculp SPF 15 foundation". Den har en krämig, nästan lite silkeslen formula och jag tycker den sitter bra hela dagen och känns lätt på huden. Ger medium-täckning & passar en torr hy. Den andra jag fick med mig prov på är "Mineralize Foundation SPF 15" och den är betydligt fastare i konstitensen och ger ett mer täckande resultat, men ändå går den jättebra ihop med en torr hy, vilket passar mig utmärkt!


Bilder på dessa två bara för ni skall kunna se skillnaden på konstistensen




Båda med SPF 15 vilket jag ser som ett stort plus, aldrig fel med solskydd!


Jag köpte även två läppstift från MAC, Rouge från Smashbox och sist men inte minst en ögonbrynpenna från Clinique! Alla kommer ni få se i varsina inlägg, så snart kommer det mer spännande nyheter!


Här kommer även dagens make up


Bas

Estee Lauder Double Wear Concealer "01 Light"
MAC Studio Sculp SPF 15 Foundation - "NC15"
Make Up Store Loose Powder "Pale"
Clinique Instant Lift For Brows "Soft Blonde"
Smashbox Blush Rush "Chiffon"

Ögon

Too Faced Eye Shadow Insurance 
Too Faced Eye Love Eye Shadow Collection "Push-up"
Too Faced Eye Love Eye Shadow Collection "Heaven"
The Body Shop Define & Lengthen "01"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar