brushes

brushes

augusti 30, 2012

Smashbox Blush Rush "Chiffon"

Underbara fina, välkommen in i gänget! Min nya favorit bland mina rouger, vilket inte är lätt att välja då jag äger en hel del.. Men denna lilla fina har lyckats komma på första plats, just nu iallafall!

Den ser väldigt orange ut på bilden vilket inte egentligen gör den rättvisa för när man applicerat den så är den mycket mer rosa/röd än orange.. Den ser inte riktigt ut så i förpackningen i verkligheten heller. Men förpackningen är både fin och praktisk, den innehåller en liten spegel längst ner och det är alltid ett plus om man har med sig ett läppstift och rouge som man vill bättra på, vilket jag personligen oftast springer omkring med i väskan. 

Den fäster jättefina på huden och ger en otroligt fin lyster som blänker till i solen, man ser så härligt pigg ut!





Som ni ser på båda ansiktsbilderna är rouget mycket mer rosa än det såg ut på bilden på den, väldigt stor och märklig skillnad! Men men, supersnyggt är det iallafall och jag använder det hela tiden nu för tiden! Sugna? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar