brushes

brushes

augusti 01, 2012

Really Turquoise


Jag köpte för ett tag sen några härliga produkter ifrån märket Illamasqua och det var bland annat denna fina ögonskuggan. Den är precis sådär turkos som jag älskar, en matt dessutom, vilket jag (hör & häpna) inte har allt för många av.

Illamasqua har många riktigt coola produkter, med mycket färg! Mitt nästa inköp skall få bli ett färgrikt läppstift.

Den andra produkten jag köpte är en foundation, och detta mina damer och herrar är något helt galet, jag fick helt enkelt chansa på färg när jag skulle beställa och trodde aldrig att jag skulle kunna få hem en för ljus foundation.. funderar på att lägga ut en bild på hur den blir på och så får ni se hur det kan se ut med en för ljus för en gång skull. Men eftersom de flesta alltid blir för mörka så får jag helt enkelt blanda ut den med dom!

Den tredje och sista produkten jag köpte är ett underbart nagellack, bilder kommer upp så fort mina naglar har repat sig, dom har blivit en misär efter allt för många leveranser på jobbet! Men här är iallafall en liten hint om hur det ser ut på hemsidan!

Ögonskuggan har en fin liten förpackning som ser ut såhär och kostar 178:- på Illamasqua där jag beställde min.


Bas
Clinique Airbrush Concealer "04 Neutral Fair"
Clinique Almost Powder Makeup "Fair 02"
Make Up Store Duo Brow Color - Brynskugga
Make Up Store Rouge "Fresh"
Ögon
Too Faced Shadow Insurance - Primer
Make Up Store Wonder Powder "Sahara" - Highlight
Illamasqua Powder Eye Shadow "Burst"
Lancome Hypnose Doll Eyes Mascara "Black"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar